Σελίδες

5.9.08

διάβαση πεζών

ΑΝΘΡΑΚΑΣ
Αν ρωτήσει κανείς τι είναι "Κ.Ο.Κ." στην Καρδίτσα, θα λάβει ως απάντηση "το γνωστό γλυκό". Δεν ισχύουν ποδηλατόδρομοι για τους πεζούς, μονόδρομοι για τα ποδήλατα και τα μηχανάκια, σημάνσεις για τα αυτοκίνητα, διαβάσεις πεζών:
ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑΣ
άρθρο 39 / Συμπεριφορά των οδηγών προς τους πεζούς: "Aν σε σημασμένη διάβαση πεζών η κυκλoφoρία των oχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινή σηματoδότηση ή με τρoχoνόμo, oι oδηγoί υπoχρεoύνται να πλησιάζουν στη διάβαση με ταχύτητα τόσο μικρή ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς που τη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται σε αυτήν και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους για να επιτρέπουν τη διέλευση των πεζών".
Θα μου πείτε: Ανήκομεν Εις Την Ανατολήν!

ΥΔΡΟΓΟΝΟ
Κι όμως, αν περπατήσει κανείς σε δρόμους των Τρικάλων, της Βέροιας, της Κοζάνης ή της Ν.Ορεστειάδας, θα διαπιστώσει πως οι οδηγoί δε θα "γκαζώσουν" μπρος τις ριγέ γραμμές.

ΤΡΙΑ
Δεν αρκεί μόνο να υπερηφανευόμαστε για το "δίκτυο ποδηλατοδρόμων", χρειάζεται και πραγματική κυκλοφοριακή "αγωγή" κι όχι μόνο εκείνη που μένει εγκλωβισμένη σε θεματικά πάρκα.
Όσον αφορά στις διαβάσεις πεζών, πρέπει πρώτ' απ' όλα αυτές να διαγραμμιστούν με ειδικό χρώμα κίτρινο-άσπρο, που δε θα χάνεται σε λίγες βδομάδες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν xχρειάζεται να υπερηφανευόμαστε για το "δίκτυο ποδηλατοδρόμων" μιας και δεν (ξέρουμε να) το χρησιμοποιούμε.